باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

افتخارات: کسب عنوان چهارمی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان استان خراسان جنوبی در سال 1393
کسب دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی توسط غرور آفرینان طلای سرخ مبارک باد.
تیم فوتسال آقایان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394
تیم والیبال آقایان نائب قهرمان جام فجر بهمن 1394
تیم والیبال بانوان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اوج گرفتن باشکوه شاهین بمرود بر فراز آسمان زیرکوه

شاهین بمرود(طلای سرخ سابق) به دنبال شکار میرآباد در فینال مسابقات جام رمضان شهرستان زیرکوه.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه ، فینال مسابقات بین دو تیم شاهین بمرود(طلای سرخ سابق) و دهیاری میرآباد و همچنین رده بندی این دوره از مسابقات بین دو تیم زعفران وندی و شهدای آبیز برگزار خواهد شد.
در ادامه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان ، تیم فوتسال شاهین بمرود(طلای سرخ) در حضور پرشور تماشاگرانش تیم فوتسال شهدای آبیز را با هفت گل(شش گل سعید غلامحسینی و یک گل محسن صادقی دروازبان تیم شاهین)در هم کوبید و این تیم را به دیدار رده بندی مسابقات فرستاد و اولین فینالیست جام شد و همچنین در بازی دوم این شب نیز دو تیم زعفران وندی و دهیاری میرآباد برای کسب پیروزی و صعود به فینال مسابقات با یکدیگر روبه رو شدند و در پایان تیم میراباد(قهرمان چهاردوره گذشته) توانست با نتیجه ۵ بر ۱ زعفران وندی را با شکست سنگین بدرقه کند و حریف تیم صاحب نام و محبوب شاهین بمرود(طلای سرخ سابق) برای کسب عنوان قهرمانی شود.
گفتنی است شاهین بمرود در جام فجر ۹۴ و نوروز ۹۵ قهرمان مسابقات فوتسال شهرستان زیرکوه شده و فردا شب به دنبال کسب سومین قهرمانی متوالی خود است. و دو تیم زعفران وندی و شهدای آبیز برای کسب عنوان سومی با یکدیگر رقابت می کنند.

در این دوره از مسابقات 12 تیم برای کسب عنوان قهرمانی در دو گروه شش تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم شاهین بمرود پس از غلبه بر تیم های : دهیاری میرآباد ، موسسه طفلان مسلم ، بارنجگان و کامپیوتر آفتاب و شکست از شهدای آبیز در مرحله گروهی و پس از حذف تیم مدعی شرکت تعاونی عشایر ذخایر زیرکوه در مرحله حذفی و پیروزی 7 بر 1 در مقابل تیم فوتسال شهدای آبیز مقتدرانه به فینال مسابقات راه یافت. و دیگر فینالیست جام با غلبه بر تیم های شهدای آبیز ، کامپیوتر آفتاب ، بارنجگان ، موسسه طفلان مسلم و شکست از تیم شاهین بمرود در مرحله گروهی و حذف تیم پایگاه سلامت و پیروزی در مقابل تیم زعفران وندی به فینال مسابقات راه پیدا کرد. و دو تیم شهدای آبیز و زعفران وندی رده بندی این دوره از مسابقات را برگزار خواهند کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۲
روابط عمومی باشگاه