باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

افتخارات: کسب عنوان چهارمی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان استان خراسان جنوبی در سال 1393
کسب دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی توسط غرور آفرینان طلای سرخ مبارک باد.
تیم فوتسال آقایان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394
تیم والیبال آقایان نائب قهرمان جام فجر بهمن 1394
تیم والیبال بانوان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری دوکارگاه آموزشی قوانین و مقررات فوتبال که در آن مباحثی چون بررسی مواد قانونی آیین‌نامه انضباطی، اخلاق و نقل و انقالات و در کارگاه دوم هم که با نام «کارگاه مدیریت ساختار تشکیلات فوتبال» ساختار فیفا، کنفدراسیون‌ها، فدراسیون‌ها، کمیته‌ها و دپارتمان‌ها در استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند مورد بررسی قرار گرفت.

روز جمعه  کارگاه تخصصی با محوریت مدیریت حرفه ای در فوتبال، اصول و قوانین باشگاه داری، ضوابط تیمداری و راهکارهای تبدیل باشگاهها به شرایط حرفه ای در شهرستان بیرجند تشکیل شد.

باتوجه به شرایط مناسب این کارگاه اعضای کمیته های مختلف هیات فوتبال شهرستان زیرکوه ، دبیران و مدیر باشگاه فوتبال طلای سرخ شهرستان  این فرصت را غنیمت شمرده و در این کارگاه شرکت کردند.در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا گردید.

 آشنایی با تاریخچه فوتبال و فدراسیون بین المللی و کنفدراسیونهای عضو و کشورها ، آمارهای کلی و جزیی دیگر، قوانین و ساختار مدیریتی باشگاه حرفه ای و تعیین قدرت افراد حاضر درهیات مدیره باشگاه ها، قوائد ترانسفر و پذیرفتن تابعیت بازیکن درکشور دیگر، جایگاه گزارشگران، ورزشی نویسان و تصویربرداران رسانه ها در ورزشگاه و غیره در جدیدترین قوانین اتخاذ شده از موضوع های این کارگاه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۳
روابط عمومی باشگاه