باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

افتخارات: کسب عنوان چهارمی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان استان خراسان جنوبی در سال 1393
کسب دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی توسط غرور آفرینان طلای سرخ مبارک باد.
تیم فوتسال آقایان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394
تیم والیبال آقایان نائب قهرمان جام فجر بهمن 1394
تیم والیبال بانوان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۸
روابط عمومی باشگاه

شروع ثبت نام و کلاس های والیبال باشگاه ویژه بانوان

قابل توجه بانوان محترمه و علاقه مند به ورزش والیبال

به استحضار آندسته از علاقه مندان به ورزش مفرح والیبال (ویژه بانوان ) می رساند کلاس های اوقات فراغت این باشگاه از تاریخ  1394/05/03 روز شنبه در محل سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان واقع در شهر حاجی آباد،انتهای بلوار جهاد،جنب اداره ورزش و جوانان شروع خواهد شد/.

لذا جهت ثبت نام از تاریخ 1394/04/27  لغایت  1394/05/03  به عکاسی المهدی(آقای میری): به آدرس بلوار امام رضا(ع)خیابان رازی  (درمانگاه )مراجعه و تشکیل پرونده دهید/.

شروع کلاسها : 1394/05/03   ( روز شنبه )

روز های زوج هفته  { شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه }

از ساعت 17:30  لغایت  19

مدارک لازم جهت ثبت نام: فتو کارت ملی،فتو شناسنامه ، عکس 4*3 ، تکمیل فرم سلامت و رضایت نامه ولی (از عکاسی آقای میری) دریافت نمائید

شایان ذکر است این باشگاه با همکاری شرکت بازرگانی حسین رازقی قصد دارد از بین علاقه مندان به رشته مفرح والیبال استعدادیابی نموده و تیم منتخب باشگاه را جهت شرکت در مسابقات استانی و حتی اردوهای کشوری زیر نظر سرمربی ( خانم خسروی ) تشکیل دهد.تلفن تماس؛09156651250

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۱
روابط عمومی باشگاه

ترحمی در این پیام آورده است : خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده،تیم های شرکت کننده در مسابقات فرهنگی ورزشی،تحت عنوان جام رمضان شهرستان زیرکوه (مرکز شهرستان و بخش های تابعه) بوده ایم.

اینجانب از حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان،پیشکسوتان ،سرپرستان تیم های شرکت کننده، مربیان ، داوران ، و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات،تشکر و قدردانی می کنم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۸
روابط عمومی باشگاه

این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان و شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان با شرکت 16 تیم برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌ها در چهار گروه چهار تیمی در طول ماه مبارک رمضان با هم به رقابت پرداختند و در پایان دور گروهی هشت تیم به مرحله حذفی این مسابقات راه یافتند.

دو تیم طلای سرخ بمرود و اداره ورزش و جوانان دیدار رده‌بندی این مسابقات را برگزار کردند که در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود طلای سرخ بمرود به پایان رسید و این تیم مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

دیدار فینال این مسابقات بین دو تیم زعفران وندی و پایگاه شهید دستغیب محمد آباد برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پایگاه بسیج شهید دستغیب روستای محمدآباد به پایان رسید و این تیم عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

تیم طلای سرخ بمرود علاوه بر کسب عنوان سوم به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات نیز انتخاب شد و محمد رضا دانش مقدم از این تیم به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور سید علی ترحمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولان از تیم‌های برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است تیم والیبال طلای سرخ بمرود نیز عنوان سوم مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان در سال 94 را کسب کرده است، و تیم های اداره کار و رفاه و شهدای شاهرخت به ترتیب عنوان های اول و دوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند/.

                                          

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۷
روابط عمومی باشگاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه،در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان زیرکوه تیم های پرده سرای ولیعصر و شهید دستغیب محمدآباد به میدان رفتند که در این دیدار تیم محمدآباد با نتیجه 3 بر 2 برابر پرده سرای ولیعصر به پیروزی رسید.

در دیدار دوم این مرحله از مسابقات تیم های زعفران وندی و نوجوانان بارنجگان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این دیدار تیم فوتسال زعفران وندی حریفش را با نتیجه 4 بر 1 مغلوب کرد.

همچنین در همین چارچوب تیم های طلای سرخ بمرود و محبوب صاحب الزمان بنمرود برای کسب سه امتیاز این دیدار و صعود به مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این دیدار حساس و نفس گیر تیم محبوب صاحب الزمان بنمرود با نتیجه 7 بر 4 مغلوب تیم طلای سرخ بمرود شد و از گردونه مسابقات حذف گردید.و سه امتیاز طلایی فوتسال برای تیم طلای سرخ بمرود ثبت شد/.

شایان ذکر است تیم های ورزش و جوانان ، طلای سرخ بمرود ، زعفران وندی و پایگاه شهید دستغیب محمدآباد با غلبه بر حریفان به مرحله یک چهارم مسابقات راه یافتند/.

دیدار های حساس مرحله یک چهارم نهایی:

دیدار اول:  ورزش و جوانان     *     زعفران وندی

دیدار دوم: طلای سرخ بمرود  *     پایگاه شهید دستغیب محمدآباد


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۶
روابط عمومی باشگاه

در حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

سیدعلی ترحمی،سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه شد

 
 
 

بهرام عزیززاده مقدم،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، در حکمی سیدعلی ترحمی را به عنوان « سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه » منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،در بخشی از این حکم با اشاره به خدمات ارزنده و حسن سابقه نامبرده ،خطاب به وی چنین آمده است : « امید است با اتکال به خداوند منان و هماهنگی با فرماندار،ضمن خدمت رسانی صادقانه به مردم،در انجام امور محوله موفق و موید باشید.»
از جمله اهم سوابق اجرایی سرپرست جدید،معاون اداره ورزش و جوانان قاین بوده است.
پیش از این، جعفر علی آبادی،این مسوولیت را برعهده  داشت.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۳
روابط عمومی باشگاه