باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

افتخارات: کسب عنوان چهارمی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان استان خراسان جنوبی در سال 1393
کسب دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی توسط غرور آفرینان طلای سرخ مبارک باد.
تیم فوتسال آقایان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394
تیم والیبال آقایان نائب قهرمان جام فجر بهمن 1394
تیم والیبال بانوان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان از ابتدای شهریورماه







مسابقات فوتبال و فوتسال استان در دهه اول شهریور برگزار خواهد شد. به گفته سرپرست فنی مسابقات فوتبال پایه استان، بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته مسابقات فوتبال پایه استان با برگزاری رده سنی نونهالان آغاز می شود.

پوریا پاکرو افزود: مکاتبه لازم با شهرستانهای استان صورت گرفته و اعلام شده که حداکثر تا 25 مرداد آمادگی خود را اعلام نمایند و جلسه هماهنگی و قرعه کشی این مسابقات نیز در همان روز برگزار خواهد شد.

همچنین به نقل از نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان، مسابقات فوتسال بانوان-انتخابی لیگ منطقه ای کشور - نیز  بطور حتم در دهه اول شهریور و بصورت مجتمع به میزبانی بیرجندبرگزارخواهدشد. از این رو بایستی هیأت فوتبال هرشهرستان نسبت به اعلام آمادگی نمایندگان متبوع خود (طبق سهمیه) حداکثر تا 25 مرداد اقدام لازم را صورت دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۷
روابط عمومی باشگاه

برگزاری دوره مربیگری درجه c آسیا در نیمه دوم شهریور در بیرجند- ثبت نام از متقاضیان دوره استعدادیابی مربیگری








مطابق با اعلام قبلی و هماهنگی های صورت گرفته و مجوز صادره از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دوره مربیگری درجه c آسیا مطابق با تاریخ اعلام شده از 10 تا 23 شهریور در بیرجند برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقه مندان شرکت در دوره استعدادیابی مربیگری -درجه D - هرچه سریعتر حداکثر تامورخ 94/05/23 نسبت به اعلام آمادگی خود و هماهنگی با شماره تماس 09353605255 آقای پاکرو اقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۳
روابط عمومی باشگاه

برگزاری مسابقه تدارکاتی فوتبال بین تیم های نونهالان باشگاه طلای سرخ و تیم نونهالان بارنجگان

این دیدار که عصر روز گذشته در محل زمین چمن شهر حاجی آباد برگزار گردید تیم فوتبال طلای سرخ با نتیجه پر گل 7 بر 4 حریفش را از پیش رو برداشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶
روابط عمومی باشگاه


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷
روابط عمومی باشگاه

اعلام تعرفه های عضوگیری فدراسیون در سال جدید(94)

کمیته عضوگیری فدراسیون فوتبال تعرفه های جدید حق عضویت این فدراسیون را در دو بخش اعضای حقیقی و حقوقی اعلام کرد.

درهمین راستا، پوریا پاکرو مسئول واحد عضوگیری هیأت فوتبال استان، با اشاره به نامه تشکر دبیرکل فدراسیون از عملکرد هیأت فوتبال خراسان جنوبی در بخش عضوگیری گفت:

بهرحال خداوند متعال را شاکریم که فعالیت ها و برنامه های شبانه روزی این هیأت در راستای شناسایی اعضای جامعه هدف فوتبال استان که همانا در ادامه فعالیت های فدراسیون فوتبال در شناخت کل جامعه فوتبال کشورصورت گرفته، از چشم مسئولان امر نادیده نماند خرسندیم که از بین استانهای برخوردار از حیث فوتبال نیز جلوتر گام برداشته ایم. وی همچنین افزود:  باید توجه داشت که این قدردانی،کار را برای این کمیته سخت تر و مهمتر میکند و موجب میشود که انتظارات از استان خراسان جنوبی بالاتر برود.لذا باید با تعامل و همکاری همه هیات های فوتبال شهرستانی بتوان بازهم عملکردمان را ارتقا بخشیم.

وی اذعان داشت: بی شک این توفیق بدون حمایت ها و عنایات ریاست محترم هیأت فوتبال استان جناب آقای براتزادهو سایر همکاران گرامیمان در هیأت فوتبال استان صورت نمیگرفت و در اینجا جا دارد که از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مسئولین عضوگیری در شهرستانها،به خصوص شهرستان های طبس و بشرویه سپاسگذاری نمایم.

شایان ذکر است تعرفه های عضوگیری در سال جدید به ضمیمه عکس آورده شده است. پیشاپیش از کیفیت نه چندان مطلوب آن از مخاطبین محترم سایت،پوزش میخواهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۰
روابط عمومی باشگاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۳
روابط عمومی باشگاه
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ،به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و با پیگیری مکرر از فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی کشور ، با تخصیص سهمیه ویژه، فاطمه احراری و ملیحه خسروی به کلاس مدرس مربیگری بازی های بومی محلی کشور که از سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار می گردد ،اعزام شدند.

 شایان ذکر است که پس موفقیت در آزمون ها با مجوز فدراسیون کلاس مربیگری در استان برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۶
روابط عمومی باشگاه

با حضور مدیران 3 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی


تفاهم نامه همکاری های توسعه ای ورزش و جوانان منعقد می شود



بهرام عزیززاده مقدم،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با اشاره به برنامه های اداره کل برای بهره مندی از ظرفیت همکاری های مشترک فرابخشی برای شتاب بخشی به روند اهداف توسعه ای ورزش و جوانان و پاسخ گویی به انتظارات گسترده و فراوان این بخش ها،اظهار امیدواری کرد: این تفاهم نامه در راستای برنامه ریزی،اجرا،هدایت و راهبری پروژه ها و طرح های مشترک ،نقطه عطفی در جلوگیری از پراکنده کاری،موازی کاری و برقراری و توسعه تعاملات و ارتباطات به قصد تسریع بخشی به خدمات رسانی و توجه به انتفاع مردم و جوانان فارغ از دغدغه های سازمانی و بخشی باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در 2 محور ، 6 بخش و 28 ماده صبح روز چهارشنبه 7 مرداد با حضور فرماندهی بسیج سپاه انصار الرضا(ع) استان و مدیرکل آموزش و پرورش و مسوول ورزش و جوانان امضا و منعقد خواهد شد،اظهار داشت:ترویج فرهنگ روحیه کار جمعی و ایجاد فضای تعامل و تلاش  سازنده و مفید و راهبری جمعی مباحث ورزش و جوانان و یکپارچه سازی توسعه ورزش همگانی و نشاط اجتماعی ،غنی سازی اوقات فراغت،استعدادیابی،آموزش و پژوهش،ترویج فضای اخلاق و کاهش آسیب های اجتماعی،ارتقای بهره وری اماکن و ظرفیت های در اختیار،تقویت و ارتقای دانش منابع انسانی از جمله اهم رویکردهای این تفاهم نامه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۰
روابط عمومی باشگاه

رییس هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی خبر داد

شاکری:با حضور مدرس فدراسیون،اولین دوره آموزشی بیس بال و سافت بال برگزار می شود



همایون شاکری،ریس هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی با اشاره با گستردگی رشته های تحت پوشش هیئت،از ضرورت توجه به آموزش برای ایجاد بستر توسعه ورزش همگانی و شناساندن رشته در جامعه گفت و خاطرنشان کرد:در همین راستا،نخستین دوره آموزشی بیس بال و سافت بال به صورت رایگان به مدت 2 روز در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،وی زمان برگزاری این دوره را روزهای 8 و 9 مرداد با حضور مدرس فدراسیون و بازیکن تیم ملی در خانه هنر سازمان رفاهی،تفریحی بیرجند واقع در خیابان جمهوری 2 عنوان و تصریح کرد: این دوره در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۸
روابط عمومی باشگاه