باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

باشگاه ورزشی طلای سرخ خراسان جنوبی

توانمندی ورزشی شهرستان زیرکوه

افتخارات: کسب عنوان چهارمی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان استان خراسان جنوبی در سال 1393
کسب دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی توسط غرور آفرینان طلای سرخ مبارک باد.
تیم فوتسال آقایان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394
تیم والیبال آقایان نائب قهرمان جام فجر بهمن 1394
تیم والیبال بانوان قهرمان جام فجر بهمن ماه 1394

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

                                          

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی طلای سرخ و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه ، به مناسبت گرامیداشت یادوخاطر شهدای عالیقدر شهرستان زیرکوه مسابقات فوتسال جام نوروز 1395 با شرکت 5 تیم و به صورت دوره ای در محل سالن ورزشی اداره ورزش وجوانان این شهرستان  در حال برگزاری است.

تیم های حاضر در این دوره از مسابقات شامل: شهدای بمرود، فندخت ، هلال احمر ، زعفران وندی و باشگاه فرهنگی و ورزشی طلای سرخ می باشند.

شایان ذکر است تاکنون شش دیدار برگزار که نتایج ذیل بدست آمده است:

روز نخست این مسابقات از ساعت 19:30 دو تیم طلای سرخ بمرود و شهدای بمرود (دربی بمرود ) بازی افتتاحیه را برگزار کردند که در پایان تلاش دو تیم ، تیم طلای سرخ با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.و در دیدار دوم دو تیم زعفران وندی و فندخت با یکدیگر روبه رو شدند که این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

1395/1/5 تیم فوتسال هلال احمر نائب قهرمان جام فجر شهرستان در مقابل تیم فندخت قرار گرفت که این دیدار با نتیجه 6 بر 3 به سود هلال احمر پایان یافت. و همچنین در دیدار دوم این شب تیم فوتسال طلای سرخ قهرمان جام فجر در مقابل تیم فوتسال زعفران وندی قرار گرفت که تیم طلای سرخ بمرود با نتیجه 7 بر 4  از سد تیم فوتسال زعفران وندی عبور کرد.

در ادامه برگزاری این مسابقات و در تاریخ 1395/1/6  نتیجه دیدار اول دو تیم زعفران وندی و شهدای بمرود به دلیل حاضر نشدن تیم زعفران وندی سه بر صفر به سود تیم شهدای بمرود اعلام شد، همچنین در دیدار دوم این شب و بازی حساس بین دو تیم قهرمان و نائب قهرمان جام فجر شهرستان زیرکوه ( طلای سرخ بمرود - هلال احمر ) برگزار شد که در پایان تلاش دو تیم، تیم فوتسال طلای سرخ بمرود با نتیجه 2 بر 1 تیم هلال احمر را از پیش رو برداشت و با سه برد پیاپی و کسب 9 امتیاز مقتدرانه صدر نشین جدول این رقابت ها قرار گرفت.

طلای سرخ بمرود با انجام سه بازی و کسب 9 امتیاز صدر نشین

هلال احمر با انجام دو بازی و کسب 3 امتیاز در رتبه دوم جدول

شهدای بمرود با انجام دو بازی و کسب 3 امتیاز در رتبه سوم جدول

فندخت با انجام دو بازی  و کسب 1 امتیاز در رتبه چهارم

زعفران وندی با انجام سه بازی و کسب 1 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

شایان ذکر است در ادامه برگزاری مسابقات و در شب چهارم  دیدار های ذیل برگزار خواهد شد:

از ساعت 19:30 دو تیم طلای سرخ بمرود و فندخت و از ساعت 20:30 دو تیم شهدای بمرود و هلال احمر با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۵
روابط عمومی باشگاه